Skotokig och shoppinggalen

En riktigt shopaholic med andra ord, det är precis som med godissuget. Jag måste bara köpa något en shoppingrunda utan att jag köpt något alls känns liksom meningslös. Idag var fallet annorlonda jag hittade ett par skor när jag strosade runt i galleriorna igår. Det saknades förstås 6 kr , 6 ynka kronor hindrade mig från att köpa skorna jag förälskat mig i.  Lade undan dom tills idag då jag tog med stora plånboken (mamma) för att hon skulle betala. Till sist när vi satt i bilen hem hade jag två par skor av samma modell men i olika färger plus en tröja jag egentligen inte hade råd med i påsarna. 
Antal införskaffade skor (räknat i par ) de senaste sju dagarna: 5 varav 5 par är oanvända.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Mycket skor blir det... Men sa du att du hade 114 eller 14 par vita sommarskor som inte var använda??? Shoppa är bra men man ska inte handla för mer än vad man har råd till, något att tänka på kanske... /Kitty


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback