När godissuget sätter in

Klockan var då ungefär vid nio igår då pappa och jag bestämde och för att ta en cykeltur, själva poängen var att cykla ner till stan och köpa godis i min favorit godisaffär. När vi kommer dit visar de sig att allt är stängt! Till och med ICA , Hur fasiken kan man bo i en stad där affärerna stänger klockan åtta och inte ens har en 7eleven? Jag som var så godissugen. Tack vare norrköpings öppettider blev jag förbannad och skrek att jag skulle flytta här ifrån. Fysjutton !! Mitt sötbegär släcktes av godiset jag fick tag på inne på konsum som tydligen var den enda butik som var öppen efter nio =/ de e fanimej inte klokt !

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jobbigt när man vill ha godis!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback