Mina känslor hinner ikapp

Jag ville bara hem och gråta, jag vill inte ha det såhär, jag orkar inte mer. När jag behöver stöd finndet ingen där som orkar koppla bort mitt gnäll och bara stötta. Det är inte det att det inte finns någon för det finns det, men ingen jag vågar betynga med mig själv och mina problem. De har ju tillräckligt av dom själva. Kajsa du är en klippa, du är min trygghet och den jag litar på till fullo. Utan dig skulle jag inte finnas. Jag skulle sakta tyna bort, vända mig inåt och drunkna i tårar. DU får mig att kämpa får mig att simma trots att orken egentligen inte finns där. tack <3
MEN VART ÄR HEMMA?

Är det hos en pappa där man går som på glas och inväntar raseriutbrottet eller hos mamman som inte längre orkar ha en dotter som mig?
Vad har jag gjort för fel för att gå miste om denna livsviktiga trygghet?
Jag har två boenden men inget HEM ;(

Osäkerheten gör att jag omöjligt kan må bra eller åtminstånde inte dåligt. Jag litar inte ens på mig själv längre, mitt självförtroende har nått botten. Så hur ska någon kunna älska mig om jag inte ens klarar av det själv ?

Jag känner mig ständigt oälskad och överflödig.
Dagen till ära fick jag en allergisk reaktion av några potatisjävlar och misslyckades totalt i köket. (Köttbullarna blev dock mkt mkt goda). För bara en vecka sedan kändes livet okej, jag visste att det skulle bli bra bara jag håller i och kämpar... nu är den känslan borta och jag vet inte om jag orkar kämpa mer.


Kommentarer
Postat av: Anna

jennifer vad lessen jag blir gumman :/ du vet att du alltid kan få tag i mig om du vill!! Jag älskar dig och sluta INTE kämpa <3<3

Postat av: Kajsa

vad som än händer kommer jag stå bakom din rygg jennifer. sluta aldrig, aldrig kämpa! du kommer fixa det här, jag vet det. jag vet det så himla väl att du har styrkan att klara av det här. jag tror på dig. <3

2007-09-05 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback